طراحی بسته بندی شکلات وندی

برند وندی از زیر شاخه های شرکت روکا به حساب می آید و این شرکت حساسیت خاصی نسبت به طراحی بسته بندی محصولات خود دارد. زمانی که طراحی بسته بندی این محصول در دستور کار قرار گرفت، کوشیدیم که هرچه بیشتر این محصول از سبک طراحی محصولات مشابه خود در بازار داخلی فاصله بگیرد و محصولی را طراحی کنیم که هرچه بیشتر درخور و متناسب با سلیقۀ جوانان و همچنین رده سنی های بالاتر قرار بگیرد.

مراحل طراحی بسته بندی شکلات وندی

در مرحله اول طراحی بسته بندی نام وندی را که از پیش تایپوگرافی شده بود روی محصول قرار دادیم و فضای زیادی را برایش در نظر گرفتیم تا این کلمه بتواند به تنهایی با مخاطبش ارتباط لازم را برقرار کند. به این خاطر که نوع بسته بندی نشان دهندۀ محتوای محصول است ما کوشیدیم برای طعم های مختلف این محصول از رنگ هایی به خصوص استفاده کنیم تا هرچه بیشتر به زیبایی محصول بیفزاید و به همین دلیل از چهار رنگ پنتون از خانواده های مختلف استفاده کردیم و کوشیدیم این رنگ ها بتواند با طعم محصول نیز همخوانی داشته باشند و پترن مخصوصی هم برای رنگ ها تعرف کردیم تا خامی رنگ را بر طرف کند و در نهایت با فونتی مخصوص طعم محصول را درج کردیم تا علاوه بر زیبایی ارتباط شفافی با مشتری برقرار کند.


منبع: سایت شرکت تبلیغاتی کِی نگار

طراحی بسته بندی و ویژگی های آن

طراحی بسته بندی قهوه کلمبیا پروتی توسط شرکت کِی نگار

14 نکته در طراحی لیبل و بسته بندی محصول

محصول ,طراحی ,بسته ,بندی ,رنگ ,وندی ,بسته بندی ,طراحی بسته ,این محصول ,هرچه بیشتر ,شکلات وندی

مشخصات

تبلیغات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رویای بیت کوین Bitcoin Dream پرسش و پاسخ وردپرس سایت کیم کالا فروشگاه اینترنتی Lotus Water Psychology سایه وارونه داده پردازی نرم افکار اپیکیشن نت مانی net money مرکز تخصصی گچبری و قالبسازی آذین بیوگرافی ابوالفضل بابادی شوراب گروه هنری اولین اکشن سازان جوان اقیانوس طلایی .:: تنفّس صــــبح ::. شین نویسه خبر شهدای مدافع حرم پایکد نقاشی کشیدن درمان مو کبدچرب Sh.S نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت (فروردین 1400) رسانه ارزهای دیجیتال و صرافی Coinex مرکز ماساژ در تهران